Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 22 maart 2011

Boyscard...

Op de valreep nog een kaart gemaakt voor de Mo Manning Challenge. Deze week was de opdracht een jongens-/mannenkaart te maken. Uiteraard met een digi van Mo. Ik heb gekozen voor de digi 'Big Guy Jog' en heb deze weer ingekleurd met Derwent Coloursoft kleurpotloden en uitgestanst met een Nestability Labels Seven. Het papier is een paperpad van Basic Grey Oliver. De sterren zijn gemaakt met een die (stans) van QuicKutz. De tekst heb ik uitgewerkt in OpenOffice.

Een fijne avond...
xxAngela

4 opmerkingen:

  1. Hoi Angela, Ik zie dat je al een poosje een blog hebt ik wil je natuurlijk in de gaten houden en ben je volger geworden.De kaarten die je gemaakt hebt zien er heel erg mooi uit.Leuke stempels die van Mo Manning.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great card for a man! I love the paw print brads you've used. Thanks for joining us in Mo's Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Angela...I love it!!!! It's funny, I recognize these DPs...they're sitting on my work table...with an idea for another "boy" card bouncing around in my brain!! Your card is the perfect man card!! This Mo Manning image just makes me smile everytime I look at it...I have a neighbor who looks just like him when he's out with his dog running around the neighborhood! That's the beauty of Mo's images...they capture real life!! And you, my dear, have created an absolutely fabulous card. Love the design...and those stars are the perfect embellishments! I'm so delighted that you've joined us for this week's "for the boys" challenge at Mo's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi, Angela,

    Leuke kaart,met een grappige digi. Kleuren mooi op elkaar afgestemd. Vraag: Hoe krijg je dat fijne lijntje om je afbeelding?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela