Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 20 maart 2011

Paper Craft Planet...

Ja ja...ik heb de smaak helemaal te pakken.
Vandaag heb ik een kaart gemaakt voor de Paper Craft Challenge. Aan de hand van een bepaalde sketch moet je een kaart maken. Van de sketch van komende week heb ik onderstaande kaart gemaakt; ik heb alleen de sketch een kwartslag gedraaid.



De trein is een 3D sticker van de Action. De tekst is van Henny Plat. 

De sterren en de hoekjes zijn gemaakt met dies van QuicKutz.

Het papier dat ik gebruikt heb ik van Basic Grey Oliver.

Fijne zondag...
xxAngela

2 opmerkingen:

  1. Hello Angela,
    Wat een fijne kaart. Past ook voor een mannenkaart.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Angela, this is awesome! Thanks for playing along with me this week for our sketch challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela