Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 16 maart 2011

'What's Cookin'...

is de nieuwste digi van Mo Manning en is hier te vinden. Behalve dat ik het een schitterende digi vind, is het mooie van deze digi dat Mo de opbrengst van 'What's Cookin' geheel aan Japan doneert. Dat is op zich al een reden om deze digi te kopen... toch?!?!?

Nu ik het toch over Mo Manning heb, wil ik graag een aantal kaarten laten zien waarin ik een digi van Mo verwerkt heb. 
Deze voetbalkaart heb ik gemaakt voor de club van Tiets tijdens het WK voetbal (al weer héél lang geleden). De voetballen heb ik met de Silhouette uitgesneden.
'Big Guy in the Garden' heb ik voor mijn oudste broer gemaakt. Hij is een enthousiast tuinder in zijn vrije tijd. Het papier dat ik hierbij gebruikt heb is van Basic Grey Indian Summer.
Deze 'Big Guy Golfing' is voor de verjaardag van een fervent golfer. Ook hierbij heb ik Basic Grey gebruikt. Dit keer uit de serie Archaic.
'Girls Talk' is een van mijn favoriete digi's van Mo. Het papier is uit een paperpad van de Action... 
Andere favorieten zijn de digi's van 'Kai'. 'Kai' is prettig om in te kleuren (alle digi's zijn ingekleurd met Derwent Coloursoftpotloden).
Zijn het geen schitterende digi's?? Mo heeft voor elke gelegenheid wel een digi.
xxAngela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela