Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 18 december 2014

TPS BlogHop winner...


Goede morgen allemaal...
vandaag mag ik de winnaar van de BirthdayBlogHop bij The Paper Shelter bekendmaken.
Op mijn blog is dat geworden.......
 
Good morning...
it's time to announce who is the winner of the BirthdayBlogHop of The Paper Shelter.
The winner on my blog is........ 


Rian van harte gefeliciteerd.
Op het challengeblog van TPS kun je lezen hoe je je prijs kunt claimen.

Congratulations Rian.
You can read on the challengeblog of TPS  how to claim your prize.

Dat was het voorlopig weer.... 
Allemaal een hele fijne dag gewenst en graag tot een volgende keer.

That's all for now...
Thanks for stopping by and hope to see you again.
 
 

1 opmerking:

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela