Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 2 juli 2016

Craftliners Challenge Juli: Vakantie!

Goede morgen allemaal!

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het Craftlinersblog.
Deze maand hebben we het zeer verrassende thema
VAKANTIE....
Je kunt daar alle kanten mee uit.
Vakantie in de zomer, maar ook vakantie in de winter.
Ik heb gekozen voor een zomervakantie en wel een vakantie op het water.

Begin vorige maand was ik een dagje bij onze jongste dochter in Haarlem. Het was prachtig weer en we hebben toen een wandeling langs het strand in Zandvoort gemaakt. Er waren in de branding ontzettend veel mensen aan het surfen.... wat is dat een gaaf om te zien.
Zo'n dagje weg geeft mij écht een vakantiegevoel en helemaal als je heerlijk langs het strand kunt wandelen en daarna een kopje thee kunt drinken op een terras lekker in het zonnetje (je kunt je nu haast niet meer voorstellen dat we ook al mooi zonnig weer gehad hebben...)
Toen ik vorige week tijdens mijn (spaarzame) opruimbuien onderstaande stempel tegenkwam had ik gelijk een idee voor de 'vakantiechallenge' voor Craftliners.....


Onze surfende vriend heb ik ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden.
Voor de liefhebber hier de kleurnummers:
- haar: 186-283-199
- huid: 189-190-188
-zwembroek: 185-183 165-278
- surfplank: 247-219

Het designpapier dat ik gebruikt heb is van Authentique - Freedom. 
De sketch is van Creative Sketchy Girls.
De twee grote rechthoekige vlakken zijn gestanst met de Stitched Rectangle Set van Cottage Cutz. Daarvoor heb ik de grootste en de op één na grootste stans gebruikt.
De cirkel is gestanst met de grootste stans uit de Stitches Circle Set van Cottage Cutz.
De tekst heb ik gemaakt in LibreOfficeWriter en uitgestanst met een mini-nesting die van Aurelie. Deze stansjes zijn écht ideaal voor het stansen van teksten.
De golven zijn gemaakt met de stans Wave Border van Cottage Cutz.
De kleine bloemetjes tussen de golven en de surfplank zijn gemaakt met de kleinste Daisy pons van Xcut.
Zoals altijd loopt de challenge een maand. Let er wel op dat je - als je in de prijzen wilt vallen - je minimaal 1 artikel uit het assortiment van Craftlines moet gebruiken. Craftlines heeft inmiddels zo'n groot assortiment dat dat denk ik geen probleem moet zijn :).

Challenges:

Erg leuk dat jullie weer langsgeweest zijn en graag tot een volgend blogbericht.
Een weekeinde gewenst.

xxAngela

11 opmerkingen:

  1. Een echt zomerkaartje met het leuke surfertje! Gaaf kaartje, Angela! Ondanks dat het papier toch een beetje druk is is je kaart dat niet! Dat komt door je mooie vlakverdeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een vrolijke zomers kaart Angela, leuk dat stoere surfertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke en stoere zomerse kaart heb je gemaakt. Mooie stempel ook. Zo zie, wel eens handig als je een beetje gaat opruimen!!! Ik neem het me ook elke keer voor, maar het komt er maar niet van.
    Nu maar hopen dat het zomerse weer ook gaat komen en dan kan je weer lekker langs het strand wandelen en een lekker bakkie thee kunt drinken op een terrasje, in de zonnige zon!!! Hihihi.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoere kaart! Leuk mannetje, zo heeft opruimen toch nog zijn voordeel.
    Hoop ook dat het nog lekker weee wordt, had vanmorgen bijna weer mijn winterjas aangetrokken.
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi

    Wat een prachtige kaart. Tof dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.

    Grtjs
    Claudia
    DT Creative Sketchy Girls

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, heerlijk zo'n dagje weg. Zeker wanneer het zonnetje dan ook nog schijnt. Leuke kaart heb je met de surfer gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe kaart met een heel leuk stempeltje!
    Fijn dat je meedoet aan de challenge van CSG!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi kaartje
    lief stempeltje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke zomerse vakantie-creatie! Bedankt voor het meedoen met de maandelijkse challenge van Cards & Scrap. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hi
    very pretty card
    thanks for joining us at creative sketchy girls
    hugs Lisbeth
    co owner Creative Sketchy Girls

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart in gezellige kleuren. De stempel is natuurlijk helemaal vakantie! Leuk dat je meedoet bij AnmaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela