Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 8 maart 2017

Zomaar!

Goede morgen allemaal!

Vandaag heb ik een CAS-kaart voor jullie. Deze kaart heb ik gemaakt voor het Kleuren met Potlodenblog.
De basis is een stempel van Studio Light.
Deze heb ik weer ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden en voor de verandering heb ik ditmaal geen gebruik gemaakt van terpentine en doezelaars.
De roos heb ik van licht naar donker ingekleurd. 
Ik ben begonnen met de hele roos licht in te kleuren met 132. 
Daarna ben ik blad voor blad gaan werken. 
Eerst weer het hele blad met 132, daarna 2/3 (de buitenkant van het blad niet) met 189 en daarna 1/3 (alleen het binnenste van het blad) met 217. 
Dit heb ik herhaald tot ik tevreden was over de kleurdichtheid. 
Tot slot heb ik schaduw aangebracht met 157.

Op het witte schutvel heb ik eerst de steenstans van Crealies geplakt. Daarna heb ik de blaadjes (pons van Nellie Snellen) aan de achterkant van de uitgeknipte roos geplakt en het geheel verhoogd op de kaart geplakt.

Challenges:
Crafting with Friends: 38 - Anything Goes
Digi Choosday Crafting Challengeblog: 10 - Anything Goes
Friendship Challenge: 15 - Blumen
Fussy and Fancy Friday Challenges: 182 - Anything goes 

Dat was het weer voor vandaag.
Gezellig dat jullie langsgeweest zijn en graag tot een volgende keer.
Een heel fijne woensdag! 


13 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart schitterend Angela! Leuk idee om takjes achter je prachtige bloem te plaatsen, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Leuk het kleine randje langs de tekst.
    Jij ook een gezellige dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Angela, de kaart is weer schitterend !!!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige CAS kaart met heel mooi kleurwerk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je gemaakt. Hier houd ik wel van.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoals beloofd :)
    Mooi zo zonder terpentine en doezelaars!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow - was für eine wunderschöne Rose! Und so toll in Szene gesetzt.
    Danke, dass du bei FRiendship mitmachst - liebe Grüße AndreaBastelmaus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So, so pretty! I love the rose on the brick pattern; very creative! Thanks for sharing with us over at Digi Choosday! Katrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wunderschöne Karte. Vielen lieben Dank für deine Teilnahme bei friendship.
    Liebe Grüsse Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your card is beautiful
    Thanks for joining us at Friendship
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love this CAS card. Thanks so much for joining in the fun with us at Digi Choosday Challenge Good Luck! Yvonne (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wunderschön!

    Vielen Dank für deine Teilnahme an der Friendship-Challenge
    und viel Glück wünscht Dir Sonny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela