Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 24 december 2017

Kerst!

Goede middag allemaal!

Op deze druilerige dag voor Kerst wil ik jullie allemaal een
Zalig-Gezegend-Vredig
Gelukkig-Fijn-Gezellig
Kerstfeest 
wensen
en voor degenen onder ons die het met Kerst zwaar hebben, wens ik dat Kerst toch wat licht mag brengen in hun leven.

Deze foto heb ik begin december gemaakt vanuit onze voortuin.
Jullie zien hoe geweldig mooi ons uitzicht is.
Dit heb ik willen vastleggen, want 2018 heeft - wat het uitzicht betreft - niet veel goeds in petto.
De gemeente gaat de grond uitgeven en er mogen dan huizen gebouwd worden....
Dus genieten we deze Kerst nog met volle teugen van het uitzicht.... alleen moeten we het zonder de sneeuw doen :).


De resterende dagen van dit jaar komt er van bloggen helemaal niets, daarom wil ik jullie bij deze heel hartelijk danken voor alle lieve en leuke reacties op mijn berichtjes/kaarten in 2017.
En wens jullie allemaal alvast een heel fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2018.

Tot volgend jaar.

5 opmerkingen:

  1. Ook voor jullie fijne kerstdagen en alle goeds voor 2018,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is jammer voor jullie dat het uitzicht niet blijvend is.... toch mooie dagen gewenst.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto heb je van het uitzicht gemaakt. Mooi zo met de sneeuw. Jammer dat er waarschijnlijk volgend jaar gebouwd gaat worden. Je bent het uitzicht natuurlijk al zo lang gewend, dat wordt dan ineens wel heel anders.
    Ik wens jullie in ieder geval een fijne feestdagen toe en al het goeds voor 2018.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto, vervelend dat je dit mooie uitzicht straks waarschijnlijk kwijt bent.
    Geniet van de feestdagen en een mooi en liefdevol 2018!
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Belated Merry Christmas Angela, hope yours was good. Wishing you a Very Happy New Year.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela