Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 7 februari 2018

The Sketchy Challenges...

Goede morgen allemaal!

Vandaag heb ik een verjaardagskaart voor jullie gemaakt met digipaper van FrouFrouCraft.
De sketch  is van The Sketchy Challenges.
De tekst heb ik met zwarte pigmentinkt op wit cardstock gestempeld. Omdat pigmentinkt heel langzaam droogt, leent het zich uitstekend voor het bewerken met clear-embossingpoeder. Het voordeel hiervan is dat je maar 1 'kleur' embossingpoeder nodig bent.


Gebruikte materialen:
cardstock: PapiColor - donkerblauw
designpapier: FrouFrouCraft - Anemone (digipaper)
stansen: Spellbinders-MyFavoriteThings-Crealies
inkt: Aladine Pigmentinkt - zwart
embossingpoeder: Ranger - clear

Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Een heel fijne dag gewenst.

12 opmerkingen:

  1. Ik zie dat je inderdaad het mooie papier hebt gebruikt als de vorige kaart. Erg mooi geworden zo.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje met het digipapier. Ik gebruik ook wel eens printables, hand ook dat je van kleur kunt veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Angela
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, gezellig met die mooie anemonen en de stikrandjes!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so gorgeous Angela. Love the colours, beautiful.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Angela. Dit mooie papier komt bij deze sketch heel mooi tot zijn recht.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje! Dat papier is prachtig en helemaal geschikt voor deze sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje, prachtig papier. Weer heel anders dan de vorige kaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig papier met de bloemen!
    Heeft niet veel nodig en mooie sketch uitwerking zo.
    Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So pretty and elegant. I love it! Thank you for playing with us at The Sketchy Challenges! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart is dit Angela ( ik dacht op het eerste gezicht dat je de achtergrond had gestempeld/ingekleurd) en ik zie net dat je er bij The Sketchy Chalenge een topplekje mee hebt verdiend, proficiat!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela