Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 29 maart 2011

Rozen...

Eindelijk weer eens tijd voor een kaart...
Deze kaart heb ik gemaakt voor de PaperCraftPlanet Challenge.

Op het blog van Renata had ik een paar prachtige bloemenkaarten zien staan. Toen schoot me te binnen dat ik ooit eens bij Sketching Stamper een aantal digi's van bloemen gekocht had.
En voilá hier een rozenkaart. De rozen zijn ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Het papier is van een Prima Marketing uit de serie Madeline...erg leuk papier en niet al te duur. De vlinders zijn van Marianne Design en de rand is geponst met een pons van Martha Stewart. De kaart heb ik hier en daar wat opgeleukt met glitterglue, perlenpen en dew drops.
xxAngela

1 opmerking:

  1. This is beautiful, Angela. Beautiful patterned papers and those awesome butterflies. Love your little bits of glitter and baubles. A wonderful take on the Paper Craft Planet sketch challenge...thanks for playing along.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela