Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 26 juli 2011

Blog Hop...

Ja ja... een heuse blog hop bij Create with TLC.


Van vrijdag 29 juli tot en met zondag 31 juli (Amerikaanse tijd) staan er op de blogs van 5 DT-leden (waaronder mijn persoontje) 5 verschillende freebies. Al hoppende kun je de freebies 'ophalen' én inspiratie opdoen, want de DT-leden showen dan ook hun creatie gemaakt met de freebie. Dus dames.... noteer in de agenda en hopelijk zien we jullie komend weekeinde voorbij hoppen....

Dat was het voorlopig voor vandaag...
Een hele fijne dag gewenst...
xxAngela

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik zal zeker een kijkje nemen...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooohhhhh wat leuk Angela
    Ik kom zeker ook even langs
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Angela,
    Dat wordt dan weer hoppen.....leuk dat je dit met ons wil delen.....☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi there
    Thanks for being in the blog hop and sharing with us.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al zo'n schitterende kaart heb jij gemaakt Angela met weer zo'n leuk 'vintage' plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is lovely. Thank you for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi angela. wat leuk zeg zo'n blog hop met freebies.
    heb even een rondje gedaan hoor.
    bedankt. groetjes lilian

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela