Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 4 mei 2016

Lieve groetjes!

Hallo allemaal!

Wat gezellig dat jullie weer even langskomen op mijn blog.
Vandaag heb ik een kaart met een digitale stempel van Di's DigiStamps.
Deze kaart is ook te zien op het Kleuren met Potlodenblog


De digi 'Izzy's Feathered Friends' heb ik ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden..... heel lang geleden op onze wekelijkse kleuravond bij Lydia. Helaas ben ik vergeten de kleurnummers te noteren.... sorry!
Normaal gesproken zoek ik eerst designpapier uit en dan ga ik de kleurpotloden erbij zoeken. Deze afbeelding heb ik eerst ingekleurd..... en vanochtend moest daar papier bijgezocht worden. Gelukkig heb ik nogal wat papierblokjes; variërend van tamelijk nieuw naar héél héél oud. En warempel na een tijdje zoeken vond ik tussen mijn blokjes van de Action bijpassend papier.
De randen van het designpapier en de afbeelding heb ik bewerkt met DistressInk 'Worn Lipstick'.
De sketch is van Cheerful Sketches.
De roze en witte bloemetjes, alsmede het crispylint komen uit mijn voorraadddoos. De bloemetjes van designpapier zijn gemaakt met een floralpons van Nellie Snellen. De vlinder is een oude stans van Joy!. De tekst heb ik met een tekstbewerkingsprogramma gemaakt,
Ik ben weer erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Rest mij jullie allemaal een hele fijne dag te wensen en graag tot een volgende keer.

xxAngela

24 opmerkingen:

  1. Prachtig Angela, heel mooi ingekleurd ook!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige kaart Angela! En je bent heel goed geslaagd om de juiste papiertjes bij je gekleurde afdruk te vinden.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Angela en weer heel mooi gekleurd. Fijn dat je er bijpassnd papier bij vond.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje. Ze zijn ook zo leuk/lief de digi's van Di's. Je hebt de digi ook erg mooi ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje Angela.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik zoek eerst papier en ga dan pas kleuren maar hier klopt echt alles waarmee je maar bewijst dat andersom net zo goed gaat Angela. Een super leuke kaart en je kleurwerk..gorgeous as always!!

    Fijne zonnige dagen, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk en heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Cheerful Sketches.

    Succes!
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very cute card. I love combo & image. Thanks for playing with us at Di's Digi challenge.
    Nathalie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk dan toch wat een scheetje...
    Ik kies ook eerst altijd eerst mijn papier uit, en dan pas ik de kleuren van mijn afdrukje daar op aan.
    Het is je heel goed gelukt om het nu eens andersom te doen. De kleuren matchen heel goed.
    Dit blokje heb ik ook nog in mijn hobbyvoorraad zitten, volgens mij nog maar 1 keer gebruikt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card Angela, love the colour combination and pretty layout. Thank you for playing along with our Challenge at Digi Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig leuke vrolijke kaart is dit Angela!
    Zoals jij bewijst kan 't ook op de tegenovergestelde manier zoals 't meestal gedaan word wat betreft papier en inkleuren;)
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supermooie kaart Angela!! Wat een geluk dat je dit papier vond, het past er echt perfect bij.
    Groetjes, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke kaart Angela.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. An adorable card. A lovely image. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieve kaart, vind die eendjes zooooo schattig!
    Alvast een gezellig weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh this is just so beautiful. Love your image and how you have coloured, love the design and the pretty bright colours just make it perfect.

    Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.
    [Annette Registered Owner/Admin for Classic Design Team Challenge]

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieverd , en prachtige kleuren.
    Weer een supermooie kaart Angela
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtige kaart!! gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Cute card - of course I love the image :-) Thanks for joining in DigiDesigns "Pastel Colours" Challenge Hope to see you in our new challenge starting today, Donna ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuke kaart, Angela, en een leuke stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches! Bedankt voor het meedoen met onze challenge!

    Groetjes,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Very colorful and happy card. Thank you for joining us at Classic Design Open Challenge.
    [Victoria DT for Classic Design Team Challenge]

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schattig kaartje met mooi kleurwerk, Angela!
    Dank je wel voor het gebruiken van de Cheerful Sketches schets!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela