Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 2 juni 2017

Craftliners Challenge Juni: Monochroom!


Goede morgen allemaal!

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Craftliners en deze maand willen we graag creaties en kaarten zien in één kleur (met verschillende tinten).
(Deze blogpost staat ook op het Craftlinersblog HIER)
Voor deze gelegenheid ben ik weer aan de slag gegaan met de TODO; de machine waarmee je kunt snijden-emossen, maar ook je stansen van een foillaagje voorzien.

Deze keer heb ik de TODO gebruikt om een stans van Cottage Cutz te voorzien van een hotfoillaag.
Verder heb ik gebruik gemaakt van 3 verschillende paperpads van My Favorite Things. Het fijne van de paperpads van My Favorite Things is dat ze onderling zeer goed te combineren zijn.
Nadat ik het vosje voorzien had van hotfoil heb ik deze op wit cardstock geplakt en deze verhoogd op de kaart geplakt. Ook de tekst is verhoogd op de kaart geplakt.
Op onderstaande foto kun je goed de schittering van de hotfoil zien. Ik heb voor het lijfje en de poten donkerrood gebruikt en voor de borst en de punt van de staart lichtrood.
Om het vosje goed tot zijn recht te laten komen, heb ik de kaart verder niet 'versierd', maar min of meer CAS gelaten.

Hop ff naar het Craftlinersblog om te zien wat mijn CL-collegaatjes gemaakt hebben en doe deze maand gezellig mee.... dat kan de hele maand!

Challenges:
Creative Craft Cottage: 88 - Include an Animal
Crafting with Friends: 44 - Anything Goes

Ik wens jullie een heel fijne vrijdag en alvast een goed weekeinde! Bedankt voor jullie trouwe bezoekjes en heel graag tot een volgende keer.

11 opmerkingen:

  1. Leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a lovely creation Angela. Sorry I am not around much. I am training with the Salvation Army to become a soldier. It is taking a lot of my time.
    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig Angela
    de vos van hotfoil ziet er echt heel mooi uit
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan heb je dat
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Angela.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angela
    Heel mooi gemaakt. Leuk om te zien wat je met dat apparaat allemaal kunt.
    Bedankt nog voor de tip van de challenge rond.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit monochrome kaartje Angela, heel leuk dat vosje erop...
    groetjes en een fijn pinksterweekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi!! De vosjes zijn supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje met leuk vosje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi. Gezellig dat je meedoet bij Creative Craft Cottage. Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great card - thanks for joining us at Creative Craft Cottage.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela