Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 24 juni 2017

Happy Birthday!

Goede morgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie een verjaardagskaart laten zien, die ik onlangs voor het Craflinersblog gemaakt heb.
De sketch is van '2 Sisters on the Blog'.
De stempel is van Cottage Cutz en is een serie van 12 stempels; voor elke maand één.
Ik heb gekozen voor de maand juni; de roos.
Bij deze stempel zit ook een stans, waarmee je de stempelafdruk heel nauwkeurig kunt stansen.
Nadat ik de stempel had afgedrukt op DCP cardstock, heb ik deze ingekleurd met de Faber Castell Polychromos. 
Voor het inkleuren van de stempel heb ik deze kleurnummers gebruikt:
bladeren: 172-174-278
varen: 155
rozen: 263-101 (blenden)
vlinder: 102-263-155
lieveheersbeestje: 219
grond: 182-179

 Nadat ik de afbeelding gestanst had, heb ik uit groen cardstock van PapiColor 3x 'de bloem' gestanst en op elkaar geplakt.
Hierdoor komt de afbeelding verhoogd op de kaart, zonder dat je 3D foam hoeft te gebruiken. Bovendien geeft het nog ietwat een schaduweffect.
Het designpapier dat ik gebruikt heb, komt uit de paperpad 'Mulberry Kisses' van First Edition; een heerlijk veelzijdige paperpad.
 De kaart heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn jongste schoonzusje en zij heeft een zwak voor konijntjes.... dus mochten deze niet ontbreken op mijn kaart. Het zijn PeelOff's van Aurelie en deze heb ik op rozig cardstock geplakt en daarna uitgeknipt.
De kaart is verder afgewerkt met crispylint, brads en pijltjes.

Challenges:
2 Sisters on the Blog: 4 - Sketch

Allemaal een heel fijn weekeinde gewenst.

15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Angela, schitterend oud-roze papier en mooie roos als blikvanger! Die konijntjes erbij..schattig persoonlijk detail!

    Fijn weekend XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Angela!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart! rozen doen het altijd goed . groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige bloemenkaart met een romantische uitstraling. Mooie stempel en achtergrondpapier.
    Groetjes,Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Angela! De bloemen doen het altijd goed, en het roze papier is prachtig.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart!
    Met prachtige bloemen.
    Fijn weekend verder,groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart
    Fijn weekend
    Lieve groet,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Angela. En leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2 Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Angela. Grappig, als je zelf de sketch hebt gebruikt, herken je hem bij een andere vaak meteen. Nu ook!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi en romantisch en prachtig afgewerkt, Angela!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie kaart Angela.... en wat prachtig papier.
    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart voor onze challenge. Dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart voor onze challenge. Dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela