Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 9 juni 2017

Magnolia!

Goede morgen allemaal!

Vandaag mag ik weer een blogbericht verzorgen op het Kleuren met Potlodenblog

Sinds vorig jaar staat er een schitterend magnoliaboompje in onze tuin en in het voorjaar prijkten er een paar schitterende bloemen aan. Alleen zo jammer dat deze voorjaarbloeiers maar zo kort bloeien.
Ik heb voor jullie een magnolia die altijd blijft bloeien *lol*.
Beccy heeft een schitterende magnoliatak getekend en deze heb ik met heel veel plezier ingekleurd.
Op de site van Beccy's Place vond ik onlangs een tutorial van een heel leuk model kaart en aan de hand van die tutorial is deze kaart ontstaan: 
De tutorial kunnen jullie HIER vinden.
Mijn 'eigen inbreng' zijn de 4 kleine magnoliatakken. Dat is de digi van de voorkant, maar dan verkleind naar een lengte van 3 cm en in kleur geprint; ik heb geprobeerd de kleuren te gebruiken die ook in het DP zitten.
Het DP komt uit een grote paperpad van Craft Sensations (Action)  'Vintage Adventure'.
De tekst is een eigengemaakte digi en kunnen jullie HIER vinden.
De stansen die ik gebruikt heb, zijn van Spellbinders; Rectangle en Scalloped Rectangle.
De randen en de achtergond van de magnolia zijn bewerkt met DistressInk - Peeled Paint.
Voor de afwerking van de kaart heb ik wat plakpareltjes (die je op de foto bijna niet ziet) en crispylint gebruikt.

Challenges:
Beccy's Place: June
Crea Chicky's: 11 - Bloemen - Winnaar

Dat was het voorlopig weer.
Gezellig dat jullie langsgeweest zijn en een heel fijn weekeinde alvast; het onze kan al niet meer stuk. Vanmiddag rij ik met Martin naar Apeldoorn om op Casper te passen. Hij is inmiddels ruim 2 jaar en zéér ondernemend hihi.

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met de ingekleurde magnolia!
    Groetjes en succes met oppassen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje!
    Mooi model en de magnolia, wauw. Ik ben gek op bloemen!
    Heelleuk gedaan aan de binnenkant.
    Veel plezier met oppassen,kleine kinderen houden je jong :)
    Fijn weekend alvast, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een schitterende kaart.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Angela wat heb je weer iets bijzonders gemaakt en wat past alles qua kleur weer super bij elkaar! De magnolia is prachtig maar hoe je ze ook weer zo klein op de binnenkant hebt gezet, top! Dank voor de link naar je teksten.ik heb er al een paar "meegenomen"!
    Heel veel plezier met Casper.....Leonie zal weer heel blij zijn met de extra handen.....pfff..bij ons roert zich nog niks, kennelijk geen zin in al die regen hihi!!

    Liefs, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart Angela, heel mooi ingekleurd en wat een verrassende binnenkant, echt top!
    Veel plezier met oppassen..
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk model kaart Angela. De inkleurde magnolia is super mooi.
    Geniet van je kleinzoon.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi gekleurd en wat een mooie kaart! Een mooi model en zo te zien is alles perfect afgewerkt! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met hele mooie buiten en binnenkant. Mooi ingekleurde magnolia , dat crispy lint past er erg leuk bij.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Angela,
    zo grappig... ik zit nu ook op te passen in Apeldoorn. Ook op een mannetje van 2 en zijn zusje van bijna 1.
    Je kaart is prachtig. Heel leuk model en schitterend gekleurd!
    Groetjes en een heel fijn weekend verder.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela