Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 30 juni 2017

Veel Geluk!

Goeie avond allemaal!

Onlangs zijn mijn nichtje en haar vriend verhuisd van een appartement naar een eensgezinswoning.
Uiteraard moest daar een kaartje naar toe.
Sasayaki Glitter Digital Stamps heeft een schattige digi die zeer geschikt is voor een verhuiskaart.


De digi heet 'Apple House' en heb ik weer ingekleurd met Faber Castell Polychromos. 

gebruikte kleurpotloden:
groen: 170-168-174
zalmroze: 132-189
zuurstokroze: 129-193
paarsrood: 193-133-194
bruin: 280-177
voor het blenden heb ik het witte potlood gebruikt.

Het designpapier komt uit een hele oude paperpad van Basic Grey - Eva. Vond de kleuren goed bij een appel passen :).
Het frame achter de afbeelding heb ik gesneden met de Silhouette.
Verder heb ik stansen van My Favorite Things, ECD en Crealies gebruikt.
De tekst en het hoekje rechtsboven heb ik 2x gestanst; op deze manier creëer je een beetje schaduw :).

De sketch die ik gebruikt heb is van Bugaboo.

6 opmerkingen:

  1. Dit is een prachtige kaart. Kleuren zijn mooi op elkaar afgestemd. Prachtige eenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke afbeelding met mooie kleuren, een prachtig afgestemd geheel! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute!!! Thank you for joining us at Love to Scrap, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning card.
    The card also fits our challenge at the Sweet Stampers.
    Check it out.
    http://sweetstamperschallenge.blogspot.de/
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely and sweet card. I love the Colors.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers Challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ganz fabelhaft gemacht. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela