Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 8 maart 2018

It's CandyTime...

Voor andere blogberichten ff naar beneden scrollen :).

Hallo allemaal!

Dit blogbericht blijft bovenaan staan tot en met 7 maart a.s.
Waarom?
Omdat het dan 7 jaar geleden is dat ik mijn blog begon en dat vind ik wel een
BLOGCANDY
waard......

Ik ga 4 verschillende candy's verloten met 'voor elk wat wils'....

1. achtergrondstempels

2. magnoliastempel-paperpad

3. bloemenstempel-bloemenstans

4. winterstempel-winterpaperpad

Wat moet je doen?
Geef in een reactie onder dit bericht aan voor welke candy('s) je in aanmerking wilt komen (1-2-3 en/of 4). Wellicht kun je geen keuze maken, dan vul je niets in en kom je in aanmerking voor alle 4 candy's ;).
Zet de candy in de zijbalk op je blog met een link naar dit bericht en (voor zover je dit nog niet bent) wordt volger van mijn blog.

In de week 11 maak ik de winnaars bekend.
Succes


37 opmerkingen:

  1. Hoi Angela,
    gefeliciteerd met je 7de blogverjaardag, wat lief dat je candy's weg gaat geven, ik doe graag mee, voor nr.4.Ik zal het op mijn blog zetten,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angela,
    wat gaaf zeg! Jij blogt twee weken langer dan ik! Ik begon op 20 maart! Ik doe graag mee met je candy en ze zijn allemaal mooi, ik ben met alles blij want geen van alles heb ik al, maar ik ga voor nummer 1, om mezelf uit te dagen met achtergronden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 7e blog verjaardag!
    Leuk dat je een candy weg gaat geven...ze zijn stuk voor stuk erg leuk. Maar als ik moet kiezen zou ik voor nr 1 gaan...ben op het moment druk in de weer met de stempels en ik wil ook graag zelf meer achtergrondjes gaan maken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Big congrats Angela on your blog anniversary. Thank you for the chance to win one of these great candy bundles. I don't mind which lovely bundle I won.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaan de jaren snel voorbij. Alvast gefeliciteerd met je 7 jarig blog. Wat een prachtige Candy geef je weg. Vier leuke candy's, ze zijn allemaal erg leuk/mooi. Moet natuurlijk kiezen, dan zit ik nog te twijfelen tussen 2 en 4, uhmmmmm dan ga ik denk toch voor nr. 4. Hihihi. Ik ga het op mijn blog plaatsen.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Angela, oeps al weer 7 jaar in blogland!
    Gefeliciteerd !
    Leuk deze candy's!
    Ik ga voor 1, leuk !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Angela, ik zag dat ik het verkeerde nummer had genoemd. Ik vind die bloemen, nr 3 dus heel mooi.
    Dat vind ik wel een uitdaging om mee aan de slag te gaan.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Angela,
    Zo al 7 jaar actief in blogland!
    Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je voorlopig nog door gaat, altijd gezellig bij elkaar langskomen.
    Lief dat je een Candy vergeeft,ik zet het op mijn blogje.
    Ik wil wel graag voor 4 meespelen. Er staat een koetje op het stempeltje, en daar ben ik weg van :)
    Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Angela. Ik zag deze candy bij Wies. Ik was nog geen volger ben ik nu geworden. Was je nog niet tegen gekomen.... . ga voor candy 3. Alvast bedankt voor de kans. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zó niet actief in blogand en dan mis ik dus nogal eens wat maar nu zie ik dat wij allebei in 2011 begonnen zijn met ons blog...7 jaar al weer, wat gaat het hard! Leuk dat je het viert met een gave candy Angela en ik ga voor nummer 1!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Angela. I am your new follower. Congratulations on 7 years of blogging.
    Thanks for the chance to win your wonderful prizes. I would love to win candy #2 or #3.
    Have a great day.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alweer 7 jaar wat vliegt de tijd en wat ontzettend lief dat je meerdere Candy’s weggeeft.
    Ik wil zeker een gokje wagen voor candy 1
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello Angela!
    Congratulation on your aniwersary. It was very crafty years. I am your new follower and enjoy looking your projects. Thanks for chance to win such gorgeous prize.(1,2 or 3 would be perfect for me.)

    greetings, Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige candy's ga je verloten Angela... en wat gaat de tijd snel hè... ik blog dit jaar in juni al 8 jaartjes
    maar ik loot heel graag mee naar een van die geweldige stempelsetjes en dan graag nummer 3, maar ik ben overal blij mee..ik kleur de laatste tijd ook best graag
    Bedankt voor de kans op deze mooie stempeltjes
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk Angela! Van harte met je 7e blogjaar! Blijft gezellig, toch? Ik kwam even neuzen op je blog en val gelijk met de neus in de Candy! Ik doe graag mee maar kan inderdaad geen keuze maken, heb ze alle vier nog niet dus...Ook ik heb sinds vandaag een Candy lopen, dus als je mee wilt doen...Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thank you for popping into my blog Angela, I am now following and congratulations on 7 blogging years, well done. If I was to win I would be ever so happy with anything...Putting onto my side bar as well...
    💖 [aNNie' blog]
     ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Angela met je 7e blogverjaardag ,
    leuk dat je een candy weg geeft hoor ,ik waag ook een gokje
    op nummer 3 , rozen . Ben volger geworden en zet je bericht
    op mijn blog !! Een heel fijn weekend van Epie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Congratulations on the 7th anniversary of the blog! Grow and develop! Happiness and luck! https://elena22082204.blogspot.ru

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Angela,
    I have just saw your post, so if it is not too late I would like to join the party. If it is too late, I am sorry to bother you.
    I am your new follower and huge congratulations on 7 years of blogging, wow!
    Thanks for the chance to win your wonderful candy, I would love to win candy# 2.
    Have a great day.
    hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela